لوگو بشیک

پروفایل کاربری

شرایط و قوانین

شرایط استفاده از فروشگاه اینترنتی بشیک

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و محصولات بشیک به دقت ملاحظه فرمایید.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های بشیک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات بشیک اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات بشیک استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به بشیک ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که بشیک به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد بشیک برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه بشیک را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

 

بشیک به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات بشیک مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط بشیک جزئی از اموال بشیک محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار بشیک است و هرگونه استفاده غیرقانونی حق پیگرد قانونی را برای بشیک محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط بشیک  و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار بشیک است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات بشیک، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی WWW.BESHIK.IR و  WWW.BESHIK.COMاست. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت بشیک هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر ازWWW.BESHIK.IR و  WWW.BESHIK.COM ندارد.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. بشیک به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت بشیک به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند و در صورتی که موجودی محصولی در بشیک به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای بشیک محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

در تمامی سفارش های سرویس خواب،تخت و کمد و …  بعد از انتخاب رنگ چوب امکان لغو سفارش وجود ندارد.

– بشیک مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای بشیک محفوظ است .

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

– با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد.

_ با توجه به بی ثباتی بازار در شرایط فورس ماژول مثل تحریم و بی ثباتی بازار ارز، چنانچه مشتری ثبت سفارشی را انجام دهد و بشیک متوجه شود امکان تامین آن محصول یا کالا با قیمت قبل وجود ندارد، حق کنسل کردن سفارش را دارد و مبلغ پرداختی مشتری را به شماره حساب اعلامی از سوی مشتری عودت خواهد داد.

و یا درصورت توافق برای واریز مابه التفاوت به مشتری اطلاع رسانی می نماید .

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

بشیک همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است .در محدوده استان تهران در صورتی که حمل و نصب محصول توسط پرسنل رسمی شرکت انجام شده باشد شامل خدمات پس از فروش می شود.

در صورتی که محصول توسط خود مشتری و یا اشخاص غیر از پرسنل بشیک باز و بسته شوندو محصول دچار آسیب شود بشیک هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش بشیک کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا اصلاح می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.هزینه خدمات پس از فروش انجام شده بر عهده مشتری است. در قبال مشتریان خارج از تهران هزینه ایاب و ذهاب با توجه به منطقه سکونت مشتری متغیر است.

لازم به ذکر است زمان تحویل کالا بر اساس محصولات مختلف متفاوت بوده  و زمان تحویل دقیق بعد از ثبت فاکتور فروش از طریق کانال های ارتباطی بشیک به مشتری اطلاع رسانی می شود.

فاکتور فروش ثبت شده تا یک ماه بعد از تاریخ تحویل اطلاع رسانی شده به مشتری اعتبار دارد و مبالغ پرداختی مشتری بعد از تاریخ فوق به عنوان وجه التزام در نظر گرفته می شود.

در صورت فسخ فاکتور مشتری ملزم به پرداخت 25 درصد از مبلغ کل فاکتور به عنوان  وجه التزام خواهد بود.

هزینه حمل و نصب محصولات به عهده مشتری می باشد.

در شرایط اضطراری تا 12 روز کاری امکان تاخیر در تحویل کالا از تاریخ تحویل هماهنگ شده وجوددارد.

با توجه به ماهیت تولیدی محصولات صنایع چوبی امکان اختلاف رنگ و خطوط روکش ها در ارائه محصولات وجود دارد.

فروش مجازی بشیک

کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی با شماره 09166363625 در میان بگذارید.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه ، بشیک هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 

بشیک خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده در سایت و یا شماره 09166363625 با ما در میان بگذارید.